Tuesday, March 24, 2015

उसले सुनेको समाज

च्याटमा ८ वर्षको  एउटा भाइले सोध्यो नपुंसक भनेको के हो ?
अक्क बक्क परेँ । कसले भन्यो ? मैले प्रतिप्रश्न गरेँ । उसले जवाफ खोज्यो । म एकछिन अलमलमा परेँ के भन्ने होला । दिमागमा मेन्स मार्चको चटारो थियो । नेपालमै पहिलो पटक हुन लागेको मेन्स मार्च । मिडियालाई बोलाउने जिम्मा मेरो टाउकोमा हाल्दिनु भाको थ्यो पियारो सञ्जोग दाइले । त्यै बीचमा खुसुक्क फेसबुकमा छिर्दा भाइले समात्यो र सोधिहाल्यो गार्हो प्रश्न । उसले फेरी सोध्यो । नपुंसक भनेकोे हो ?
अलमलेर भने ः "मेल र फिमेल मिक्स्ड ।" ऊ हाँस्यो । अनि सुरु भयो । "अब सुन मेरो कुरा । यो समाज नपुंसक हो । यो समाजले क्यै गर्न सक्दैन । यहाँ छोरी मान्छेहरु सुरक्षित छैनन् । छोरा मान्छेहरुले जे गरेपनि हुन्छ । यहाँ कसैलाई छोराको चिन्ता छैन छोराले जे गरेपनि हुन्छ ।"
 उसलाई रोकेर म बोल्न खोजेँ "नपुंसक नराम्रो शब्द हो ।" उसले उल्टो मलाई रोक्यो स्स्स्स्स् !!! "तिमी नबोल न एकछिन पख म बोल्छ । "अर्काको छोरीलाई जे गर्दा पनि हुन्छ । सब मान्छे नपुंसक हो । छोरा घरको इज्जत छोरी अर्काको इज्जत, यो नपुंसक समाजले कसैको क्यै गर्दैन । छोरालाई लगाम लाउ । छोरी त सेफ हुन्छ कमसे कम ।"
 म अवाक भएर बसेँ । यत्रो सानो बच्चालाई कसले सिकायो यस्तो कुरा । मैले सोधेँ "बाबुलाई कसले सिकायो यस्तो कुरा ।" "सिकाएन सुन्यो"- उसले भन्यो । "या बाहिर अरु मान्छे बोलेको सुन्यो ।" "रेपको कुरा गर्यो अनि त्यो कुरामा यस्तो बोल्यो । बाबुले गुगल गर्यो नपुंसक भनेको इपोटेन्ट रैछ अनि समाज भनेको सोसाइटि । That means impotent society "  उसले थप्यो तिमी जर्नलिस्ट हो तिमी यस्तो कुरा किन लेख्दैन यो त सिरियस कुरा हो । लेख्नु पर्छ नी ।  सबलाई aware गर्नु पर्छ । सबले छोरीलाई strict गर्छ । छोरीलाई पनि self defence को class मा पठाउनु पर्छ नी बाबु कराते जान्छ खोइ बाबुको class  कोइ girls छैन सब boys नै boys छ । म चप लागेर उसले च्याटमा पठाएका कुरा पढेर बसेँ । उसको अन्तिम आग्ह मेरो लागि थियो । तिम्रो मेन्स मार्च राम्रो क्याम्पेन हो बट बाबु अण्डर 18 हो आउन पाएन । next time देखि age barrier  नराख । "
म रणभुल्लमा परेँ एकछिन भर्खरै मसँग बोलेर गएको बच्चा हो कि कोहि ठूलो मान्छे । मैले एकै पलमा एउटा सानो ८ वर्षको  बच्चाको दिमागमा समाज प्रतिको दृष्टिकोण देखेँ । जुन नकारात्मक हो । उसले समाजलाई नपुंसक भनेर बुझ्यो । उसले यो पनि बुझ्यो कि छोरीहरुको लागि समाज सुरक्षित छैन र उनीहरुलाई सुरक्षित तुल्याउन आत्मरक्षाका सिपहरु सिकाउनु आवश्यक छ । तर फेरी मैले एकै छिनमा यो पनि बझेँ छोरी मान्छेहरु प्रति उसको द्रीष्टीकोण । कम्तिमा उसको सानो मष्तिष्कमा छोरीहरुलाई सम्मान गर्नुपर्छ भन्ने भावना त बस्यो । अलमलमै सोचेँ ऊ सानो छ । सुनेको भरमा उसले यी कुराहरु मलाइ सुनायो । आज जुन कुरा उसले मलाई भन्यो के ती कुरो उसले जब भोली उ किशोर अवस्थामा पुग्छ त्यतिबेला सम्म पनि सम्झीरहला ?? के जब ऊ भोली वयस्क हुन्छ उसले बाटोमा हिन्ने केटी नजिस्काउला । के गर्ला ?? यी कुरा नबिर्सीदिए हुनेनी भन्ने कुरा अझैपनि लागिरहेछ सायद बिर्सीदैन होला । नबिर्सीयोस पनि ।



No comments:

Post a Comment